Global IT Support Services

Op woensdag 27 november en donderdag 28 november organiseert Innovaway Benelux twee ronde tafel events over Global Support Services.
NextSales Sales Outsourcing klant: Innovaway

b2b Event: Global IT Support Services

Bedrijven zijn steeds meer internationaal ingericht en hebben hiermee een uitdaging voor zichzelf gecreëerd om hun Global Support Services voor IT en bedrijfsprocessen gelijke tred te laten houden.

Hoe zorg je ervoor dat morgen 50 werkplekken in Beijing worden gerealiseerd? Hoe ondersteun je de werkplekken van 30 medewerkers in Finland? Hoe vang je de refresh op in 6 landen tegelijk?

Dit zijn uitdagingen waar ieder internationaal bedrijf mee wordt geconfronteerd.

Global IT Support Services (GSS) zijn het antwoord op deze uitdaging. Maar is dat haalbaar voor moderne organisaties die agile, flexibel en lean willen zijn? Hoe richt je GSS agile, flexibel en lean in? Is het haalbaar voor een MKB/KMO onderneming? Deze en meer van dit soort vragen komen aan de orde!

Ronde tafel bijeenkomst

Op woensdag 27 november en donderdag 28 november organiseert Innovaway Benelux een tweetal ronde tafel events over Global IT Support Services. Zowel klanten als partners van Innovaway komen aan het woord over hun ervaringen en de wijze waarop Global IT Support Services het beste geïmplementeerd kunnen worden.

Onderwerpen die aan de orde komen:

  • Global Support Services | Innovaway
  • Ervaring met Global Support Services | Percassi
  • Partner ervaringen met Global Support Services | Fujitsu
  • Het uitrollen van Global Support Services | Innovaway

Tijd en plaats

De ronde tafel events zullen worden gehouden in de residentie van de Italiaanse Ambassadeur te Den Haag:

  • Het event op 27 november start om 16:00 uur en wordt om 18:45 afgesloten met een walking dinner
  • Het event op 28 november start om 10:00 uur en wordt om 12:45 afgesloten met een lunch

Over Innovaway

Innovaway is een Italiaanse System Integrator die innovatieve ICT-oplossingen en diensten levert. Om dit te realiseren doet Innovaway substantiële investeringen in Research & Development. Innovaway is opgericht in 2003, heeft 600 medewerkers op 8 locaties in Italië, Albanië en Nederland. Innovaway levert diensten aan 150 klanten in 100 landen.

Innovaway heeft een bewezen track record op het gebied van IT Support Services, processen, methodologieën en best practices waardoor het voldoet aan de vereiste en verwachte serviceniveaus.

Innovaway levert deze diensten via een specifiek op de klant toegesneden aanpak:

  • Flexibiliteit voor de toekomst, dankzij de mogelijkheid om klanten wereldwijd te ondersteunen in hun plannen voor geografische expansie of verandering. Dit is mogelijk vanwege de beschikbaarheid van support services in 27 talen en de mogelijkheid om, indien nodig, extra talen bij te schakelen, op basis van de specifieke vereisten van de klanten.
  • Verfijnde benadering van klantenservice, om de tevredenheid van de eindgebruiker te verbeteren, door geïntegreerde tools voor gedragsanalyse en business intelligence waarmee de specifieke geschiedenis en kenmerken van elke eindgebruiker in realtime kunnen worden opgebouwd en beheerd.
  • Systeem integratie praktijk, de ontwikkeling van geavanceerde technologiën maakt het mogelijk om de levering van de IT Support Services te verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan de integratie van verschillende sociale kanalen in de infrastructuur voor contactbeheer (rekening houdend met hun beperkingen) en de integratie van Robot Process Automation-oplossingen om de uitvoering van eenvoudige en repetitieve taken te stroomlijnen. Op termijn zal Innovaway een op Natural Language Processing (NLP) gebaseerde menselijke interactie implementeren. Deze mogelijkheid wordt momenteel geanalyseerd door de interne onderzoeks- en ontwikkelingseenheid.
  • Taalvaardigheden, Innovaway garandeert de dienstverlening in 27 verschillende talen, op basis van moedertaal. Iedere taal-groep wordt geleid door een of meer moedertaal sprekers die bijdragen aan de verbetering van de taalvaardigheden van de andere groepsleden. Dit helpt om de juiste benadering voor klanten te bieden, rekening houdend met alle culturele verschillen.

Innovaway en NextSales

NextSales ondersteunt de groeidoelstellingen van Innovaway in de Benelux op basis van Sales Outsourcing. De opdracht voor NextSales is drieledig:

  • Nieuwe klanten werven
  • Zoeken naar partners
  • Identificatie van potentiële overnamekandidaten


Deze b2b Events (ronde tafel) zijn onderdeel van NextSales’ ondersteuning voor Innovaway in de Benelux.

Wat is Sales Outsourcing?

Deel:

Meer berichten

Sales Outsourcing Value Tech Everyday

Sales Outsourcing Value Tech Everyday – Nederland

Value Tech Everyday ondersteunt CFO’s bij het begrijpen en beheren van IT-kosten! Na het uitvoeren van een Marktscan Nederland, heeft Value Tech Everyday NextSales gecontracteerd via een Sales Outsourcing om op te treden als hun verkoopafdeling.

Verlenging Sales Outsourcing met Innovaway

Verlenging Sales Outsourcing met Innovaway

NextSales’ relatie met Innovaway begon in 2017. Na een Markt Scan en een Lead Generatie overeenkomst, zijn we in 2019 een Sales Outsourcing aangegaan. Vandaag zijn we verheugd om de verlenging van de Sales Outsourcing met Innovaway aan te kondigen.

Markt Scans en Sales Outsourcing voor CYPHER LEARNING

Markt Scans en Sales Outsourcing voor CYPHER LEARNING

CYPHER LEARNING is ’s werelds toonaangevende leermanagementsysteem voor scholen en bedrijven die miljoenen gebruikers in meer dan 20.000 organisaties bedient. NextSales is gecontracteerd om Markt Scans en Sales Outsourcing uit te voeren.

Vertel ons wat u zoekt

We komen er snel op terug!

Flexibel schaalbare diensten voor Sales & Marketing: NextSales