b2b Event – Uitdagingen voor Service-Desks en Contact Centers nu en in de toekomst!

Innovaway organiseert op 21 mei 2019 twee ronde tafel sessies met als thema 'Uitdagingen voor Service-Desks en Contact Centers nu en in de toekomst!'
NextSales Sales Outsourcing klant: Innovaway

b2b Event - Uitdagingen voor Service-Desks en Contact Centers nu en in de toekomst!

De technologie voor ondersteuning van klant-contacten verbetert in een hoog tempo. De verwachtingen rondom kunstmatige intelligentie (AI), Omni-Channel (Social Media kanalen), Big Data, etcetera, zijn hoog gespannen, maar….

  • Hoe snel zijn deze technologieën inzetbaar in een meertalige omgeving?
  • Past de technologie in omgevingen waarbij kwaliteit boven prijs prevaleert?
  • Via welk migratie pad implementeer ik deze technologie in mijn processen?


Dit zijn slechts een paar vragen die aan de orde komen tijdens het b2b event met Innovaway op de Italiaanse Ambassade in Den Haag.

Op 21 mei 2019 organiseert Innovaway een tweetal b2b events met als thema “Uitdagingen voor Service-Desks en Contact Centers nu en in de toekomst!”  Innovaway is een Italiaanse IT-Service Provider die zich onderscheidt door de beschikbaarheid van 27 (moeder-)talen bij de uitvoering van haar klant-contracten.

Die contracten betreffen zowel Service-Desk- als Contact Center overeenkomsten waarbij kwaliteit en flexibiliteit voorop staan. Veel bedrijven zullen beamen dat zij daar net zo over denken, maar dat prijs daarbij niet geheel onbelangrijk is. Juist om die reden volgt Innovaway de technische ontwikkelingen rondom de Service-Desk op de voet.

Bent u net als Innovaway betrokken bij deze ontwikkelingen binnen uw Service-Desk of Contact Center? Dan nodigen wij u van harte uit deel te nemen aan dit b2b event!

Innovaway en NextSales

Om de groei in de Benelux (België, Nederland en Luxemburg) te ondersteunen, heeft Innovaway NextSales gecontracteerd.

In het kader van deze Sales Outsourcing opdracht organiseerden we deze b2b Events (ronde tafel).

b2b Events?

Deel:

Meer berichten

Sales Outsourcing Value Tech Everyday

Sales Outsourcing Value Tech Everyday – Nederland

Value Tech Everyday ondersteunt CFO’s bij het begrijpen en beheren van IT-kosten! Na het uitvoeren van een Marktscan Nederland, heeft Value Tech Everyday NextSales gecontracteerd via een Sales Outsourcing om op te treden als hun verkoopafdeling.

Verlenging Sales Outsourcing met Innovaway

Verlenging Sales Outsourcing met Innovaway

NextSales’ relatie met Innovaway begon in 2017. Na een Markt Scan en een Lead Generatie overeenkomst, zijn we in 2019 een Sales Outsourcing aangegaan. Vandaag zijn we verheugd om de verlenging van de Sales Outsourcing met Innovaway aan te kondigen.

Markt Scans en Sales Outsourcing voor CYPHER LEARNING

Markt Scans en Sales Outsourcing voor CYPHER LEARNING

CYPHER LEARNING is ’s werelds toonaangevende leermanagementsysteem voor scholen en bedrijven die miljoenen gebruikers in meer dan 20.000 organisaties bedient. NextSales is gecontracteerd om Markt Scans en Sales Outsourcing uit te voeren.

Vertel ons wat u zoekt

We komen er snel op terug!

Flexibel schaalbare diensten voor Sales & Marketing: NextSales