Agile IT Service Management

Op woensdag 13 november organiseert USU reseller voor de Benelux NextSales twee ronde tafel events voor experts op het gebied van Service Management!
USU Group in Benelux: NextSales is USU's vertegenwoordiger in de Benelux

b2b Event: Agile IT Service Management

“Agile IT Service Management” verbetert de effectiviteit en efficiëntie van IT door wendbaar denken en handelen. ITIL® 4 is een verdere ontwikkeling van het Best Practices-raamwerk en brengt het meer in overeenstemming met ontwikkelingen als IT4IT, Agile, DevOps en Lean.

ITIL® 4 biedt IT de mogelijkheid om de methoden van een Agile werkwijze consequent toe te passen in IT Service Management. Hierdoor kan IT een hoge toegevoegde waarde leveren, zelfs met toenemende en voortdurend veranderende eisen.

Ronde tafel bijeenkomst

Op woensdag 13 november organiseert USU Benelux een tweetal ronde tafel bijeenkomsten voor experts op het gebied van Service Management!

Onderwerpen die aan de orde komen:

  • ITIL® 4 maakt IT Service Management flexibeler
    Markus Bause, Managing Director – SERVIEW
  • Agile Request-Management voor Cloud Services met behulp van het voorbeeld van Microsoft Office365
    Matthias Vianden, directeur IT – Aspera
  • Cloud Infrastructuur Automatisering ter ondersteuning van DevOps-teams
    Martin Landis, Business Unit Manager – USU
  • Klant Use Case: Agile Service Management bij de internationale logistieke dienstverlener Hamburg Süd

Tijd en plaats

De ronde tafel events zullen worden gehouden in Boompjes Rotterdam.

  • De ochtend bijeenkomst start om 10:00 uur en wordt om 13:00 afgesloten met een lunch
  • De middag bijeenkomst start om 16:00 uur en wordt om 19:00 afgesloten met een diner

USU en NextSales

USU heeft NextSales gevraagd haar vertegenwoordiging in de Benelux te doen (Sales Outsourcing).

De twee b2b Events (ronde tafel bijeenkomsten) zijn gepland als onderdeel van het proces om naamsbekendheid op te bouwen.

Deel:

Meer berichten

Sales Outsourcing Value Tech Everyday

Sales Outsourcing Value Tech Everyday – Nederland

Value Tech Everyday ondersteunt CFO’s bij het begrijpen en beheren van IT-kosten! Na het uitvoeren van een Marktscan Nederland, heeft Value Tech Everyday NextSales gecontracteerd via een Sales Outsourcing om op te treden als hun verkoopafdeling.

Verlenging Sales Outsourcing met Innovaway

Verlenging Sales Outsourcing met Innovaway

NextSales’ relatie met Innovaway begon in 2017. Na een Markt Scan en een Lead Generatie overeenkomst, zijn we in 2019 een Sales Outsourcing aangegaan. Vandaag zijn we verheugd om de verlenging van de Sales Outsourcing met Innovaway aan te kondigen.

Markt Scans en Sales Outsourcing voor CYPHER LEARNING

Markt Scans en Sales Outsourcing voor CYPHER LEARNING

CYPHER LEARNING is ’s werelds toonaangevende leermanagementsysteem voor scholen en bedrijven die miljoenen gebruikers in meer dan 20.000 organisaties bedient. NextSales is gecontracteerd om Markt Scans en Sales Outsourcing uit te voeren.